Skip to content

Tehnična podpora

Našim uporabnikom nudimo tri ravni običajne (nacionalne) tehnične podpore:

  • Prvo raven podpore (informacije, dostop, prijava itd.) nudi konzorcij SLING. Uporabniki vedno pošiljajo elektronsko pošto samo na naslov podpora@sling.si.
  • Druga raven podpore je namenjena za specifične potrebe HPC Vega (npr. manjkajoča programska oprema na gruči, težave s pretvarjanjem, skalabilnostjo). Podpora na prvi ravni pošlje sporočilo sistemskim skrbnikom razvojnim inženirjem sistema Vega.
  • Tretja raven podpore je namenjena znanstveni disciplini in določeni raziskovalni domeni (npr. težave s pridobljenimi rezultati). Organizira se s strokovnjaki domene znotraj Nacionalnega kompetenčnega centra ali slovenskega EuroCC.
  • EPICURE - Podporo zagotavljamo podporo pri prenosu in optimizaciji aplikacij (podporo na 2. in 3. ravni) uporabnikom superračunalniških gruč EuroHPC JU, prijavite svoj projekt na pracecalls.eu in pridobite brezplačno podporo za vašo kodo.